رویدادها آرشیو خبر ها
برتری رئالی ها در دیدار دوستانه

برتری رئالی ها در دیدار دوستانه

ستاره های پیشین دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در دیداری دوستانه و نمادین به مصاف همدیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم اسپانیایی موفق شد پیروز میدان باشد.

یوونتوس بازی را با این ترکیب آغاز کرد : تاکونی - توریچلی - فرارا - کاررا - بریندلی - دی لیویو - کامورانزی - تاکیناردی - داویدز - ندود و آموروزو

گفتنی است سرمربی یوونتوس در این مسابقه جانلوکا پسوتو می باشد و برگونزی قضاوت دیدار را بر عهده دارد.

بازی با حمله ی سریع رئالی ها از سوی سالگادو آغاز شد اما تاکونی مانع از باز شدن دروزاه ی یووه شد و بلافاصله ندود با حرکتی سریع به سمت دروازه ی حریف حمله ور شد اما ضربه ی از راه دور او در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

آمادگی بالای کامورانزی - ندود و زیدان از نکات جالب توجه این بازی است .

مورینتس مهاجم آماده ی رئالی ها شانس مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه ی نهایی وی با عکس العمل مناسب در اختیار تاکونی قرار گرفت.

در پانزده دقیقه ی سپری شده شاهد مسابقه ای سریع و با کیفیت بوده ایم و بازیکنان هر دو تیم با تمام توان و انرژی خود در این مسابقه حضور به هم رسانده اند.

رئالی ها چند بار تا محوطه ی جریمه یوونتوس پیشروی کردند اما عملکرد عالی از سوی مدافعان یووه مانع از گلزنی رئالی ها شد.

اما بهترین موقعیت گلزنی را اموروزو در 24 دقیقه از بازی به دست آورد و ضربه ی سر دیدنی وی با عکس العمل فوق العاده از کونترراس دفع شد.

فرناندو مورینتس بازیکن رئال در 32 دقیقه از بازی موفق شد با ضربه ی سر دیدنی دروازه ی تاکونی را باز کند و اولین گل این مسابقه ی دوستانه را به نام خود ثبت کند.

ندود - مورینتس و اموروزو شانس های بسیار خوبی را برای گلزنی در دقایق پایانی نیمه ی اول داشتند اما عملکرد عالی از سوی دورازه بانان دو تیم باعث شد تا بازی با همان تک گل دنبال شود.

زیدان یک بار دیگر هنرنمایی خود را در زمین فوتبال نشان داد و با حرکتی انفرادی موفق شد به زیبایی دروازه ی یوونتوس را برای دومین بار فرو بریزد و اختلاف را به دو برساند.

بلافاصله یوونتوسی ها در یک حمله ی سریع موفق شدند به دروازه ی رئال نزدیک شوند و تاکیناردی با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه ی دروازه ی حریف فرستاد.

نیمه ی اول دیدار دو تیم با نتیجه ی دو بر یک به سود رئالی ها به پایان رسید و صحنه های جالب و به یادماندنی در این نیمه اتفاق افتاد و هواداران هر دو تیم نمایش فوق العاده ای را از ستارگان سال های پیشین خود مشاهده کردند.

در نیمه ی دوم زیدان با پیراهن یوونتوس در میدان حاضر شد و این موضوع باعث شد تا هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت وی را تشویق کنند. مونترو - ویری - راوانلی از جمله ی بازیکنانی بودند که در نیمه ی دوم به ترکیب یووه اضافه شدند.

کیفیت بازی در نیمه ی دوم تغییری پیدا نکرد و بازیکنان هر دو تیم با انگیزه و تلاش بسیار زیادی بازی را دنبال می کردند و سرعت بازی در حد بسیار بالایی دنبال می شد.

در پنجاه و پنجمین دقیقه از بازی رئالی ها دروازه بان خود را تغییر دادند و از کارلوس سانچز برای ادامه ی بازی استفاده کردند.

ندود در میان تشویق و سر و صدای زیادی هواداران حاضر در ورزشگاه زمین بازی را ترک کرد و به میان بازیکنان ذخیره نشین رفت.

سیدورف با ضربه ای فوق العاده و دیدنی موفق شد برای سومین بار دروازه ی یوونتوسی ها باز کند و یک بار دیگر اختلاف را به 2 برساند.

بعد از این گل بازی روند ثابتی پیدا کرد و ارام ارام خستگی در حرکات بازیکنان هر دو تیم ظاهر شد و بازی ارام تری را نسبت به دقایق پشت سر گذاشته شاهد بودیم.

رئالی باز هم در موقعیت گل قرار گرفتند اما برخورد بازیکنان در محوطه ی جریمه باعث شد تا داور دیدار نقطه ی پنالتی را نشان دهد و بازیکن رئال چهارمین گل تیم خود را وارد دروازه ی کیمنتی کرد.

در حالی که یوونتوسی ها جریان بازی را در اختیار گرفته بودند و حملاتی را به سمت دروازه ی حریف ترتیب می دادند اما رئالی ها در یک ضد حمله ی سریع موفق شدند پنجمین گل خود را به ثمر برسانند.

در نهایت داور دیدار در نودمین دقیقه سوت پایان بازی را به صدا در آورد و تیم رئال موفق شد این دیدار دوستانه را به سود خود به پایان برساند.

البته این مسابقه تحت تاثیر مذاکرات دو تیم برای نقل و انتقال بازیکنان خواهد بود و رئالی ها در اندیشه ی جذب ویدال و پوگبا هستند در حالی که یووه برای خرید موراتا - مارسلو و حتی کونترائو تمایل نشان داده است.

گفته می شود موراتا از بین تیم های خواهانش که آرسنال و چند تیم مطرح دیگر بوده یووه را انتخاب کرده و ماروتا هم می خواد موراتا را بصورت قرضی با حق خرید از رئال خریداری کند .در مقابل رئالیها هم تصمیم دارند این بازیکن را همین الان به فروش برسانند و با قرارداد قرضی مخالف هستند و قیمت وی را 20 میلیون یورو اعلام کرده اند.

از طرفی رئال برای این بازیکن حق خرید مجدد را هم خواستار شده. یعنی در صورت درخشش در یووه رئال این اختیار را داشته باشد که دوباره با رقمی که الان تعیین می شود بتواند این بازیکن را برگرداند. قیمت پیش بینی شده 30 میلیون یورو تخمین زده شده است.

امروز بطور رسمی اعلام شد که مدیران دو تیم امروز جلسه ای را برای بحث بر روی مسائل مربوط به ترانسفر از جمله همین موراتا خواهند داشت و باید ببینیم نتیجه ی این مذاکرات چه خواهد شد.

دی مارزیو در همین رابطه گفته که پرز برای این بازی و برگزاری جلسه به تورین نیامده و یکی از مدیران رئال به اسم امیلیو بوتراگوئنو به تورین آمده است.

ظاهرا پرز به هیچ عنوان نمی خواهد شانس در اختیار داشتن موراتا را برای همیشه از دست بدهد و کونته هم به شدت خواهان این بازیکن مستعد می باشد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: